آنتی خرافه ANTIKHORAFE

روشنگری و مبارزه با هرگونه خرافه و خرافات

آنتی خرافه ANTIKHORAFE

روشنگری و مبارزه با هرگونه خرافه و خرافات

خرافه زدایی از زندگی و وفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

 حضرت فاطمه در لحظه وفات 18 ساله نبودند. این اشتباه  است که تاریخ تولد ایشان را بعد از هجرت ثبت کرده اند و این ناممکن است زیرا رسول الله وقتی با خدیجه عروسی کردند خدیجه 40 ساله بود و زن معمولا تا 50 سالگی قدرت باروری دارد پس درست آن است که در کتب نوشته یعنی فاطمه 5 سال قبل از بعثت دنیا آمده نه آنچه که بعضی میگویند. پس موقع مرگ فاطمه 29 ساله بوده بعضیها دنبال بهانه هستند تا صحابه را متهم کنند گرنه این یک ایراد بچه گانه است مرگ و زندگی بدست الله است و نباید تعجب کنیم که چرا فلانی زود مرد . خدیجه در عرض ده سال 5 بچه برای رسول الله به دنیا آورد و آن 4 فرزند دیگر ، هم زودتر ازفاطمه مردند و سه خواهر فاطمه شوهر کردند و هر سه تای انها تقریبا در همان سنی مردند که فاطمه مرد پس چرا کسی را متهم بقتل آن سه دختر دیگر پیامبر نمیکنید ؟! پس مرگ وفات فاطمه در جوانی یک سانحه عادی بود و در فامیل او بی سابقه نبود و اگرامری بی سابقه هم میبود باز نمیتوانستیم که بی دلیل، مردن در جوانی را دلیل بر کشته شدن بدانیم درزمانه ما که پیشرفت پزشکی در اوج است باز روزانه صدها جوان بمرگ خود می میرند مرگ که پیر وجوان نمیشناسد .  

بقیه در ادامه مطلب ...

بعضیها خیلی وقت ها با حرف خودش به دام میافتند چنانچه که می گویند: فاطمه رضی الله تعالی عنها وصیت کرد مرا مخفیانه دفن کنید تا ابوبکر و عمر بر سر جنازه من حاضر نشوند. تا همه بدانند من ناراضی هستم و آن دو به من ظلم کرده اند.
مثال زیر دروغ آنها را آشکار میسازد! فرض کیند که آنها مدعی شوند فلان وزیر فقط از روی ریا و درویی، پادشاه را می ستاید و در دل از او متنفر است. این گفته می تواند درست باشد و می تواند نادرست باشد.
اما اگر بگوید این وزیر به خانه پادشاه حمله کرده پهلوی او را شکافت و بچه اش را کشت و خونش را ریخت و خود به جای پادشاه نشسته و همه این اعمال را جلوی چشم مردم انجام دادو باز مدعی شود که این وزیر بعد از این هم با پادشاه معزول از روی ریا با احترام رفتار میکرد ! این گفته دوم گیج کننده است چون بعد از این حادثه نه ریاکاری سود مند است.نه به ریاکاری نیازی است.
آنها فوراً در دفاع می گویند ابوبکر و عمر می خواستند افکار عمومی را راضی نگه دارند. پس نتیجه میگیریم که مردم و افکار عمومی دوستدار فاطمه بودند. که با احترام خلیفه به او راضی و خوشحال می شدند.
و اگر چنین بود پس چرا این مردم ،وقتی که عمر و ابوبکر به خانه فاطمه حمله کردند در حالیکه آندو لشکری هم نداشتند فقط تماشاگر شدند و واکنش نشان ندادند؟!!
چرا وقتی شکم فاطمه دریده شد و پهلویش شکسته شد و حرمت خانه اش از بین رفت و بچه اش کشته شد، کسی از افکار عمومی نترسید؟!! و چرا این افکار عمومی غیرتی از خود نشان نداد؟!چرا وقتی شوهر فاطمه را ریسمان در گردن، کشان کشان از خانه بیرون کشیدند. دل مردم به درد نیامد! چرا گریه حسن و حسین و زینب که این صحنه وحشتناک را میدیدند که از یک سو مادر غرق در خون است و از یک سو پدر را گوسفند وار می برند دل مردم را بدرد نیاورد و قیام نکردند؟؟!!
پس اینجا یک تضاد بزرگ می بینیم!!!!
اگر افکار عمومی این صحنه را دیده و بی خیال بوده پس این افکار عمومی که به این اهمیت نمیداده که ابوبکر در تشییع جنازه فاطمه حاضر باشد یا نباشد!
اینجاست که آنها قافیه را می بازند و در دام دروغ خود گرفتار می شوند!
نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سریال کره ای فروشنده پارلمان ( لابی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

majid جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

1pars.com جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

دروازه دات کام شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

بهشت بی نشان سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://b-neshan.com

روز مباهله روز اثبات حقانیت اهل بیت (ع)
سلام از مطالب قشنگتون ممنون به روزش کن مبارزه باید دایمی و پیوسته باشه...
به ما هم سری بزنید
التماس دعا یا علی

آریو دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

دوست عزیز شما فکر می کنید اعراب 1400 سال پیش بلند می شدند تظاهرات برگزار می کردند که چرا عمر یا ابوبکر فاطمه را کشته اند؟! شما فکر می کنید مردم عربستان همین امروز در قرن 21 توانایی اعتراض دارند که حالا از آبا و اجداد این ها در 14 قرن پیش انتظار تظاهرات و اعتراض دارید؟!

اگر عمر به دنبال بیعت با علی و فاطمه بوده قطعا به خاطر نسبت فامیلی این دو با محمد بوده. این که آیا عمر واقعا فاطمه را کشته است یا خیر هم کوچکترین اهمیتی ندارد. نه عمر نه فاطمه هیچکدام ارزش وقت گذاشتن و بحث کردن ندارند. هدف شما را درک نمی کنم از این بحث!

انشای شما هم به شدت افتضاح است! این جمله را برای من ترجمه کن لطفا:

"اگر افکار عمومی این صحنه را دیده و بی خیال بوده پس این افکار عمومی که به این اهمیت نمیداده که ابوبکر در تشییع جنازه فاطمه حاضر باشد یا نباشد!"

کل متن شما همینگونه هست. پریشان و بی سر و ته! یک سری فرضیه برای خودت ساخته ای و برای خودت هم نتیجه می گیری!

نفرین خدا به اسلام و محمد و فک و فامیلش! هیچ کدام این افراد کوچک ترین ارزشی برای من ندارند و آن ها را دشمن خود و کشورم می دانم. اما شما هم زیادی دارید کودکانه با مسایل برخورد می کنید! باید کم و سن سال باشی هم وطن گرامی این را از متن هایی که می نویسی می توان فهمید. سعی کن منطقی تر برخورد کنی! با این انشا و با این طرز استدلال به هیچ چیزی نمی رسی ;)

سیدکاظم موسوی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

با سلام دوست عزیز
نمی دانم در باره تاریخ صدر اسلام چه مقداری مطالعه کردی لیکن دعوتد می کنم به مطالعه بون غرض و تعصب آنگاه به اشتباه مطالبی که نوشته ای پی خواهی برد.

اسماعیل پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://no.com

سلام . فقط نکته ای را متذکر شوم مولویان سنی خود میدانند که حضرت فاطمه بعد از ماجرای فدک دیگر با عمر صحبت نکرد . مگر در دینمان نداریم که اگر کسی ۳ روز از روی قهر با کسی صحبت نکند نمازش مقبول نیست . حضرت فاطمه (س) که در فضل ایشان آیه تطهیر نازل شده و همچنین اهل بیت . اگر ممکن است دلایل بیشتر بیاورید تا تاریخ نویسان را نقض کنید .

اسماعیل پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://no.com

من نمیدانم شما از چه فرقه ای هستید ولی اگر سنی هستید بروید در کتابی از امام بخاری (صحیفه بخاری) بنگرید تناقضات را ببینید . من همیشه به چند اساس توجه کنید اساس سنی می نگرم . چگونه عمر را از پیامبر بالاتر میدانید چگونه به پیامبر تهمت میزنید . چگونه بر یزید لعن نمیفرستید . جواب آخری را من میدهم بقیه را خودتان باید جواب دهید . خود مولویان سنی میگویند که ما برای این لعن نمیکنیم که کسی که یزید را کمارد لعن نکنیم (همان معاویه ) و اگر معاویه را لعن بکنیم باید کسی که او را گمارد لعن کنیم پس در نهایت به عمر میرسیم در نتیجه ما آن ها را لعن نمیکنیم . ببینید چگونه مولویان سنی با افکار سنی ها بازی میکنند .اگر راست میگویید نظرات را قابل مشاهده برای عموم کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد